Veel gestelde vragen (FAQ)

Hieronder beantwoorden we een aantal van de meest gestelde vragen vanuit onze klanten. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan vooral contact met ons op! Onderin vind je onze contactgegevens ook nog een keer.

We zijn een kleine onderneming, met ontzettend veel passie en plezier voor de modewereld. Wij kunnen niet altijd bieden wat grote ketens wel kunnen, maar we willen wel bijdragen aan veel shop plezier voor jou! Dat is ook dé reden dat verzending bij ons altijd gratis is.

Onze producten staan op de site middels foto’s van de fabrikant. Via onze Instagram & Facebook kan je ook veel outfits zien die een collega draagt, maar je mag ook altijd via Whatsapp (06-16083566) of via een telefoontje (0318 412170) persoonlijk advies over de items vragen.


_

Bestellen

• Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja je krijgt een bevestigingsmail. Daarna ontvang je apart een track&trace van PostNL via het opgegeven e-mailadres.

• Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Dit is alleen mogelijk wanneer deze nog niet is verzonden, neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Het liefst via Whatsapp of telefonisch.

• Kan ik een product bestellen, dat niet (meer) op jullie website staat?
Nee dit is helaas niet mogelijk via de website. Je mag wel altijd contact met ons opnemen of er nog iets mogelijk is, soms kunnen we dit wel voor je nabestellen.

• Moet ik een account aanmaken bij het bestellen?
Nee dit is geen verplichting. Je kunt ook als gast een bestelling plaatsen.


_

Betalen

• Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Je kunt bij ons betalen via iDeal & via bankoverschrijving. Binnenkort wordt het ook mogelijk om via Riverty je bestelling te betalen.

• Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Ja zeker. Zodra je bestelling voor 15:00 is geplaatst, wordt dit dezelfde dag nog verzonden.


_

Bezorgen

• Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Verzendkosten zijn bij ons altijd gratis, omdat we blij zijn met jouw vertrouwen in ons en we het ontzettend waarderen dat je bij ons besteld.

• Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Voor 15:00 besteld betekent dat het dezelfde dag verzonden wordt vanuit de winkel. Meestal is het dan de volgende werkdag binnen, maar PostNL geeft aan tussen 1-4 werkdagen te bezorgen.

• Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Dat wordt aangegeven in de webshop. Het kan een enkele keer voorkomen dat een artikel toch niet meer op voorraad is. Dan wordt er altijd persoonlijk contact opgenomen en het bedrag wordt dan direct teruggegeven.

• Wie levert mijn bestelling?
Je bestelling wordt bezorgd via PostNL

• Kan ik mijn bestelling af laten leveren op PostNL punt?
Ja dit kan! Je kunt bij opmerkingen aangeven naar welk PostNL punt je het graag verstuurd wilt hebben. Wij kunnen dan via de Track&Trace aangeven dat het daar bezorgd zal worden onder jouw naam.

• Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja dit kan! Dit kan je aangeven tijdens het plaatsen van de bestelling.


_

Retourneren

• Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Dit kan op 2 manieren. Je mag het retourneren in onze winkel (gratis) of je kunt het naar ons terug sturen via het bijgeleverde retourformulier + retoursticker (voor eigen rekening).

Artikelen dienen ongedragen, onbeschadigd en met prijskaartje geretourneerd te worden.

• Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Ja de kosten van het retourneren zijn voor eigen rekening. Dat maakt wel dat je zelf kunt kiezen met welk postbedrijf je het wilt retourneren.

• Hoe lang heb ik om mijn artikel te retourneren?
Je hebt 14 dagen om je retour aan ons terug te zenden.

• Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra wij jouw retour binnen hebben krijg je van ons een mail. Daarin staat ook dat het geld binnen max. 10 werkdagen wordt terug gestort. Deze termijn is wat langer dan normaal, omdat we als kleine onderneming niet altijd dezelfde snelheid kunnen bieden als grote ketens.

• Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op dan kijken we naar de mogelijkheden.


_

Kortingscodes en cadeaubonnen

• Waar kan ik een kortingscode krijgen?
Een persoonlijke kortingscode krijg je bij ons als klant 2x per jaar om uit te geven in de winkel of online.

• Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
De kortingscode kan je invullen tijdens het vullen van je winkelmandje onder “Heeft u een promotiecode?”

• Waarom werkt mijn kortingscode niet?
Het kan altijd voorkomen dat een code niet werkt. Neem contact met ons op, zodat we je verder kunnen helpen met de code.

• Cadeaubon online inleveren?
Op dit moment is het nog niet mogelijk om jouw ByBakker cadeaubon online in te leveren.


_

Hoe kom ik met jullie in contact?

Mail: info@bybakker.nl

Whatsapp: 0616083566

Winkel telefoon: 0318 412 170

Via Facebook / Instagram een bericht sturen mag ook